دوست داشتنی هایم...

رویای عزیز و نازنینم من رو به یه بازی دعوت کرده...بازی دوست داشتنی ها و دوست نداشتنی ها...

دوست داشتنی های من:

۱-جوجوم!!!

۲-خانواده ام

۳-همه ی دوستهای خوبم چه وبلاگی چه غیر وبلاگی

۴-صلح

۵-ادبیات ( و در واقع بیشتر هنرها)

دوست نداشتنی ها ی من:

۱-نداشتن یا از دست دادن جوجو و کسانی که دوستشون دارم!

۲-جنگ

۳-گرما!!!

۴-بودن در جمعی که دوست ندارم.

۵-سیاست

مرسی رویای قشنگم به خاطر دعوتت...

و حالا چون خودم نمی تونم بین دوستهام فرق بذارم و دوستهای خوب وبلاگی من خیلی از ۵ تا بیشتر هستن، از همه تون دعوت می کنم که این بازی رو ادامه بدین اگه دوست داشتین!!...

راستی این آهنگ رو جوجو برام رایت کرده...گفت بعد از مدتها با یه آهنگ ارتباط برقرار کردم!...وقتی شنیدمش خیلی ازش خوشم اومد هر روز دارم کل آلبوم رو تو ماشین خودم و اون گوش می دم!!...دلم نیومد شما نشنوینش...

اینم واسه جوجوم:

عشق قشنگ و دوست داشتنی من...توعزیز ترین و تماشایی ترین مخلوق آفرینشی...دوستت دارم...

نوشته شده در سه شنبه 4 دی1386ساعت 3 بعد از ظهر توسط آفتاب
نظرات 1 + ارسال نظر
Pink Man سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

اهنگی نیومد که!!
راستی دوبار اون بغل لینکم کردی معلومه سرت خیلی شلوغه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد